sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Tunnustus

Sain tämän ihanan tunnustuksen Weigh me up!- blogin Pihlalta jo marraskuussa. (C´mon minä, oonko vähän laiska bloggaaja!!) Kiitos tuhannesti Pihla, olet ihana! :)


Tunnustuksen saajan tulee:
*kiittää tunnustuksen antajaa
*antaa tunnustus eteenpäin 8 blogille
*ilmoittaa tunnustuksen saajille asiasta
*kertoa 8 satunnaista asiaa itsestään

Tässäpä tulevat ne satunnaiset asiat minusta:
1. Olen toivoton itkupilli. Itken surusta ja ilosta. Kyllä, jopa tv:tä katsoessani.
2. Rakastan pitkiä automatkoja. Minusta on ihana olla kyydissä ja tykkään myös ajamisesta.
3. En ole kertonut lapsettomuudesta kuin muutamalle ihmiselle.
4. Minulla ei ole yhtään kummilasta. Haluaisin kyllä.
5. Tunnen huonoa omaatuntoa siitä, etten ole jaksanut päivittää tätä blogia.
6. Opiskelen alalle, jonne en koskaan aikonut hakeutua, mutta nyt tunnen olevani siellä missä minun kuuluukin.
7. Katson telkkarista monia hömppäsarjoja, esim. Super Marjo ja tytöt
8. Olen usein liian kiltti. En osaa sanoa ei.

Haluan antaa tämän tunnustuksen kaikille niille, jotka uskaltavat blogata lapsettomuudesta, lihavuudesta tai muusta hyvin henkilökohtaisesta ja kipeästä aiheesta. Olette minun sankereitani!


Ei kommentteja: